Hvad tilbyder vi


Administration i ind- og udland

Vi administrerer andelsboligforeninger og ejerforeninger i hele Danmark, og investeringsprojekter i Danmark, England og Tyskland, og har mod på mere.


Vi har erfaring med alle aspekter af administration og forvaltning, i tæt samarbejde med lokale samarbejdspartnere.  Sidder du i bestyrelsen for en andelsbolig- eller ejerforening eller er du medinvestor i et projekt, og har et ønske om at få gennemgået mulighederne, er du altid velkommen til at kontakte os.


Alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt, og enhver drøftelse er uden nogen form for forpligtelse, indtil vi måtte have indgået en administrationsaftale med beskrivelse af vilkårene, omfanget og prisen.


Vi har ikke noget ønske om at være den billigste administrator på markedet; på den anden side er vore faste omkostninger lave, og det kommer naturligvis vore kunder til gode. Vi taler og skriver flydende tysk og engelsk på forhandlingsniveau.


I administrationsaftalen er præcist beskrevet, hvilke ydelser den omfatter. Vi udsætter således ikke vore kunder for overraskende omkostninger, men indgår separate aftaler for ydelser, som vore kunder ønsker, at vi skal varetage for dem udover administrationsaftalen.

Administration andelsboligforening ejerforening

Personlig og professionel kundeservice


Vi varetager alle aspekter af administrationen, hele tiden i tæt samarbejde med vore kunder.


I administrationsaftalen beskrives alle de opgaver, som er omfattet, med hovedvægt på, at vore kunder oplever tryghed i alle aspekter.  Vi udsender løbende informationer, og sørger for, at vore kunder til enhver tid har overblik og et oplyst grundlag at træffe beslutninger på.


Hvert kvartal udsender vi statusnotat, med beskrivelse af udviklingen af aktiverne, opdaterede likviditetsbudgetter og alt andet af relevans for investorer / ejere.


Vi varetager den løbende bogføring og udarbejder momsregnskab, opstiller årsregnskaber til revisor samt arrangerer og deltager på generalforsamlinger.  Vi er aldrig længere væk end telefonen eller mailen.

Administration af andelsboligforening ejerforening

Om Nova Forvaltning



Nova Forvaltning er lokalt forankret i Næstved og Sydsjælland. Vi har i dag en stor varieret kundeportefølje, med kunder i hele Danmark, hvoraf mange er skiftet til os fra andre forvaltningsselskaber.


Vi har en meget bred kontaktflade i ind- og udland, og er kendt for at overholde aftaler. Men vi er også anerkendt for at se nye muligheder, hvor andre er gået i stå.


Vi har en samarbejdsaftale med Skat, Anpartskontrollen, og er således ansvarlige for at indberette alle relevante oplysninger.


Vi er aldrig længere væk end et opkald eller en mail, og har mødefaciliteter på Marskvej i Næstved.


Åbningstider: Vi har åbent mandag til torsdag mellem kl. 8.30 og 16, fredag mellem kl. 8.30 og 14, men deltager naturligvis også gerne i møder udenfor åbningstiden, når det kræves; vi er opmærksomme på, at vore kunder også skal passe deres arbejde.


Ansvarsforsikring: Nova Forvaltning har tegnet en Erhvervsansvarsforsikring hos Topdanmark på 10 mio. kr. - den har ikke været i brug.

Kontakt os gerne - så aftaler vi en tid til en uforpligtende snak.

Administration af andelsboligforeninger

Nova Forvaltning ApS

Marskvej 27

4700 Næstved


Tlf.: +45 4140 4000

E-mail: mail@nova.dk

Åbningstider:


Mandag til torsdag  8.30 til 16.00

Fredag 8.30 til 14.00


Møder udenfor åbningstid efter aftale.

Nova Forvaltning 2019  -  Copyright @ All rights reserved